Paluu tulevaisuuteen – asiakaspalveluympäristön uudet kujeet ja vanhat metkut -seminaari

Asiakaspalvelu

Seminaarimme on ohi, kiitos kaikille osallistujille! Seminaarin esitykset löydät pian osoitteesta: https://www.stks.fi/tyoryhmat/asiakaspalvelutyoryhma/koulutusten-materiaalit/

—–

Tämän syksyn seminaarissamme tartumme asiakaspalvelun ytimeen. Esittelemme uusia teknisiä sovelluksia asiakaspalvelun tueksi, pohdimme miten tarinallisuus lisää some-viestinnän vaikuttavuutta, paneudumme yhdessä tekemisen ja jakamisen voimaan sekä tutustuimme kirjastoihin aistiympäristönä. Olemme varanneet runsaasti aikaa myös keskustelulle.

Tutustu ohjelmaan ja tule mukaan!

Aika: to 25.10.2018 klo 9.30-15.30
Paikka: Tieteiden talo, sali 505 (Kirkkokatu 6, Helsinki)
Seminaarin hinta: jäsenille 130,20 € ja muille 204,60 €, hinnat sisältävät 24 % alv:n

Ilmoittautuminen seminaariin on päättynyt.

OHJELMA

9.30 ILMOITTAUTUMINEN + AAMUKAHVI/TEE
10.00 Työryhmän esittäytyminen ja tervetulosanat
10.05 Johanna Rahunen (Kela) – Robotti asiakaspalvelussa – kokemuksia Kelan chattirobottikokeiluista
11.00 Elina Auvinen (Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos) – Minä, me ja tulevaisuuden työ – miten vahvistamme yhdessä hyvinvointiamme muuttuvassa työssä
12.00 LOUNAS (omakustanteinen)
13.00 Riitta Taarasti (Kirjastokaista) ja Lissu Rossi (Kuopion kaupunginkirjasto) – Iloa ja keveyttä some-viestintään: case Kirjastokaista ja lukukoira Sylvi
14.00 KAHVI/TEE
14.30 Meri Kytö (Tampereen yliopisto, viestintätieteiden tiedekunta) – Kirjaston äänimaisema – viihtyisyyttä, suunnittelua, kitkaa
15.30 PÄIVÄ PÄÄTTYY

Tule tapaamaan lukukoira Sylviä livenä!

 

Kommentoi Twitterissä tunnisteella #STKS

Seminaarin järjestää STKS:n asiakaspalvelutyöryhmä.

Tiedustelut: raila.salminen@jyu.fi

Julkaistu 7.9.2018