Etänä ja läsnä – ihminen ja kone asiakaspalvelijana -webinaari 3.11.2021
Voiko robotti toimia asiakaspalvelijana kirjastossa? Miten asiakassuhteita voi luoda ja ylläpitää verkossa? Uusi teknologia tuo myös asiakaspalveluun uusia tapoja ja ilmiöitä. Ilmoittaudu STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän ja uudet teknologiat -työryhmän järjestämään webinaariin kuulemaan lisää aiheesta!
Aika: 3.11.2021 klo 9.00-12.00
Paikka: Google Meet
Tapahtuma on suunnattu kirjastojen asiakaspalvelukäytäntöjä kehittäville ja muille aiheesta kiinnostuneille.
Ohjelma
8.30 Aamukahvit virtuaalitodellisuudessa, moderaattorina Ari Häyrinen, Jyväskylän yliopisto, avoimen tiedon keskus
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Puheenvuorot:
Työntekijät tieteellisen kirjaston muutoksessa / Elina Kähö, Helsingin yliopiston kirjasto
Asiakassuhteiden luominen verkossa / Topias Salonen, Entressen kirjasto
10.30 Keskustelua Jamboardin avulla
(tauko sopivassa välissä)
10.45 Videoneuvontaa kirjastossa etäläsnäolorobotilla: kokemuksia asiakkaan ja asiakaspalvelijan näkökulmasta sekä demo / Minna Kivinen, Hämeen ammattikorkeakoulun kirjasto
11.30 Ihminen verkkoviestijänä / Tytti Leppänen, Jyväskylän yliopiston kirjasto
11.50 Kiitokset
Webinaari järjestetään Google Meetissä. Osallistuminen onnistuu selaimen välityksellä.
Tilaisuus on maksullinen. Webinaarin hinta on 50 euroa STKS:n ja sen sisarseurojen jäsenille (+ alv 24 %) ja 70 euroa (+ alv 24 %) muille osallistujille.
Ilmoittaudu lomakkeella. Ilmoittautuminen päättyy ke 27.10.2021.
Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 1.11.2021.
Julkaistu 27.9.2021