Koulutukset

IL-seminaari: Tiedon monet kasvot – mikä on oikeaa tietoa, kuka valitsee…

Kuinka asiakkaan ääni saadaan paremmin kuuluviin ja kuinka voimme tehokkaasti…

Avoin julkaiseminen etenee, mutta miten se vaikuttaa kirjastojen tietoaineistoihin? Auttaako…

Informaatiolukutaitoseminaari: Näkökulmia tietoammattilaisen rooliin ja osaamiseen muuttuvassa tietoympäristössä Aika: pe 15.11.2024…

Suuret kielimallit yllättivät kaikki: yhtäkkiä koneita käskytetäänkin luonnollisella kielellä huolellisesti…

Onko työssäsi yksinkertaisia, toistuvia rutiineja, josta toivoisit pääseväsi eroon? Tai…

Haluatko jakaa kokemuksiasi ja tietämystäsi kollegoillesi? Onko sinulla kiinnostava pilotti…

Miten asiakaspalvelu saadaan toimimaan eri kanavilla laadukkaasti, tasapuolisesti ja tietoturvallisesti?…